2014 - та – Благодаря!

0 коментара
2014 - та беше изключително бурна и динамична, беше отрезвяваща, изненадваща и най - вече беше годината на помъдряване.


Аз искам да благодаря!

Благодаря на тези от вас, които повярвахте в мен и когато имах нужда от подкрепа вие застанахте до мен. Това ме накара да не се отказвам и да продължа напред.

Благодаря на тези от вас, които ме приехте такава, каквато съм. Благодаря ви, че ме приехте с всичките ми странности, смахнатите ми хобита, смяната на настроенията ми, любовта ми към неразбираемия английски хумор и огромната ми магарешка упоритост.

Благодаря на тези от вас, които ме приехте за приятел. Знам, че невинаги съм толкова добра, колкото ми се иска, но вие не си тръгнахте и все още сте до мен.

Благодаря на тези от вас, които бяхте в най - тежкия ден в моя живот. Стояхте мълчаливо до мен и ме подкрепяхте без думи. Благодаря!

Благодаря и тези от вас, които ме наранихте. Без вас нямаше да се науча, че ако искам да съм свободна и щастлива, просто трябва да затворя вратата пред вас и да продължа напред, без да се обръщам.

Благодаря и на тези от вас, които никога не ми се доверихте и не ме приехте с цялото си сърце и душа. Без вас нямаше да науча, колкото е важно да има доверие и от двете страни.

Благодаря на тези от вас, които си пазехте сърцата от страх да не бъдат наранени, а спокойствието нарушено. Без вас нямаше да науча, че не искам да си пазя сърцето за нищо на света.

2014 –та ми даде много и ми взе много, но през тази година срещнах уникални хора. Хора, които не ги е страх да се раздават, не ги е страх да подадат ръка и които не ги е страх да не наранят сърцата си.

Благодаря ви, че ви има!



Публикуване на коментар