Когато спрях да се опитвам да бъда винаги добра

0 коментара
Когато спрях да се опитвам да съм идеална и винаги добра, едва тогава се научих да се радвам на живота.


Когато спрях да се опитвам да бъда идеалната за някой друг, едва тогава  заобичах самата себе си.

Когато спрях да се вълнувам от това какво правят, казват или харесват останалите и поставих своите желания на преден план, едва тогава разбрах какво е да се смееш от сърце.

Когато спрях да се опитвам да бъда идеалната:
- домакиня;
- жена;
- професионалист;
- майстор в къщи;
- медиатор навън;
- човек, който ще свърши работата;
- ще изслуша всеки;
- ще пренебрегне собствените си желания;
- ще е загрижен за всичко друго, но не е за себе си,
едва тогава разбрах, че мога да съм щастлива и без да нося чужди кръстове ( моят си ми стига ).

Когато спря да ми пука, че е минал ден, без къщата да блести от чистота, когато спрях да подреждам всяко нещо на мястото му, когато спрях да се самокритикувам каква НЕ жена съм, едва тогава разбрах колко е хубаво да правиш нещата не по задължение и не защото така трябва.

Когато спрях да се измъчвам за дребните неща, когато спрях да търся в себе си вината за провалени връзки и изгубени приятелства, едва тогава разбрах колко ценни хора имам край себе си.

Аз не съм идеална и никога няма да бъда. Не съм и добра, и не искам да бъда!

Не съм идеална, още по-малко съм съвършена.
Радвам се на всеки ден, пътувам без план, губя се почти винаги и така ми харесва.
Ям картофките с ръка и си облизвам пръстите.
Смея се шумно, създавам хаос и опитвайки се да внимавам се случват винаги някакви инциденти.
Плача на филми, но не отронвам и сълза, когато най - много ми тежи.
Често  ходя с неизгладени дрехи, обличам каквото ми падне и винаги тичам за някъде.
Предпочитам да ям сандвичи на Коледа с приятели, вместо да подреждам 100 блюда на масата и да се усмихвам фалшиво.
Никога не знам какво да кажа за поздрав и се срамувам да приемам подаръци.
Понякога от думите ми боли.

Не съм идеална, още по - малко съвършена, но това съм си аз.



Публикуване на коментар