Баща ми ме научи

0 коментара
Баща ми ме научи, че трябва да вярвам. Независимо колко трудно, сложно и невъзможно ми се струва, да вярвам.


„Защото без вяра в сърцето, ти ще си просто изгубена душа, която не знае къде да се дене”.

Научи ме, че светът е прекрасно място, стига само да можем да видим красотата му.

„Наслаждавай се на всяка глътка въздух, на всеки нов ден, на всяка усмивка от непознат”, ми казваше той и аз се научих да откривам красотата и в най - малките неща.

Научи ме, че да съм сама и самотна са две различни неща. Понякога да съм сама няма да е лошо, ако имам нужда от това, но никога да не допускам да съм самотна.

„Да избереш да си самотен е най -голямото наказание и е за хората, които се страхуват да обичат. „А ти не се боиш да обичаш, нали дете?”
Научи ме да се раздавам - изцяло, напълно и с пълни шепи. Да не се страхувам да раздавам себе си.

„Сърцето ти ще е цялото в кръпки, ще липсват части и ще кърви, но ще си жива момичето ми. И когато остарееш и косите ти побелеят, ще знаеш, че си живяла и обичала истински”.

Научи ме, че няма по - ценно нещо от приятелството.

„Намериш ли приятел, пази го, той ще е до теб, когато падаш и ще те хване, ще се радва и ще плаче с теб. Помни, че истинските приятели са единици, но са много ценни.”

Научи ме, че трябва да си ида, когато съм дала всичко от себе си и нямам повече нищо за раздаване.

„Иди си тихо и незабележимо. Ако някой иска да е с теб, той не би допуснал дори да си помислиш да си идеш”.

Научи ме, че не трябва да съжалявам, че съм обичала с цялото си сърце, без да искам нищо в замяна.

„Ще те боли, но ти трябва да си щастлива, че си дала обичта и доверието си, без да се страхуваш. Оголила си се изцяло, дала си нещо от себе си на човека, който си обичала.”

Научи ме, че не трябва да се предавам никога.

„Ще имаш много рани, които трудно ще заздравеят, ще си уплашена и ще те е страх, но затвориш ли сърцето си от страх да не те наранят няма да си живяла. Сърцето ти ще е цяло и непокътнато, чувствата, прибрани на топло и сигурно, но животът ти, животът ти ще е напълно сив и празен момичето ми”.




Публикуване на коментар