Намери сърцето ми!

0 коментара
Намери сърцето ми! Изгубих го преди много време.



 Много време не ми липсваше, но сега си го искам.
 Забравих къде го оставих, забравих къде го скрих, изгубих картата, която води към него.

Сега си го искам!

Знам, че можеш да го откриеш. Стига да поискаш, ще го откриеш и ще ми го върнеш.

Моля те, върни ми сърцето! Научи ме как да съм жива отново!

Забравила съм какво е да съм жива, а сърцето ми да пулсира ритмично.

Дай ми от твоята сила и нежност да съм жива отново. Иска ми се да усетя пак какво е да имам чувства. Знам, че ти можеш да ми вдъхнеш живот само с една дума, поглед, прегръдка.

Само ти можеш да изгониш демоните вътре в мен. Можеш да ги усмириш и превърнеш в кротки същества, които не ме преследват нощем.

Знам, че можеш... ти можеш всичко!

Върни ми сърцето, моля те! Искам си го обратно там, където му е мястото... до твоето!

Намери го! Научи ме как да съм жива отново!

Не се страхувай, няма да взема душата ти. Просто си искам сърцето!





Публикуване на коментар