Аз съм си копирайтърче... с една дума, мога да скалъпя няколко изречения, които надявам се има хора, които да харесат.
Обикновено копирайтърите, въпреки, че всички уж много хвалят, щото нали текстът бил кралят и продавал, се подценяват, когато стане дума за сео оптимизация.
Все още малко са хората, които се занимават с оптимизация, и които смятат, че един добре написан, интересен и даващ полезна информация текст, може да има много по голям ефект от всички тия „текстове на конвейр”, които се блъскат с ключови думи и се мятат по социалки и директории. За мен, от гледна точка на почти нищо неразбиращ от оптимизация копирайтър, това е пълно безумие.
Няма по-голяма досада за потребителя, който влезе в интернет да потърси информация да се натъкне на текст, който не само е досаден и скучен, ами и с толкова "плам" повтаря една и съща ключова дума или фраза, че свят да ти се завие.
Повярвайте, читателите не са толкова глупави, че да не усетят, че текст, написан по този начин е "пълнеж" или както казва един познат "бутафорен текст".
Замислете се, когато вие потърсите нещо в нета, колко от вас преглеждат някоя статия по диагонал, защото просто е скучна? Машиналното писане на статии, само за да има достатъчно бройки с включени в тях ключови думи или фрази мисля, че отмина.
Дошло е времето на стойностните статии, които се харесват първо на читателя. А щом той ги хареса, търсачката ще го последва. И няма никакво значение от колко думи ще е статията и колко процента ще са ключовите думи в нея.
Важното е да е написана увлекателно, да се чете леко, да накара читателя да се почувства специален.
P.S. Думите в този текст са: 285

За автора:
Блогът на Светла ЙордановаИнформация за Све
Свързани публикации
- Копирайтър не е равно на писател26/01/2014
- Какво работиш? – Танцувам!18/01/2014
Абонамент за:
Коментари за публикацията (Atom)