Машина и човек се сливат в едно...едно сърце, един ритъм, един живот

0 коментара



Дали разбирам от мотори? Абсолютно нищо не разбирам! Мнението ми за моторите се изчерпва в няколко думи:”Красив е или не е красив”.

А сега де? Защо реших въпреки всичко да ви занимавам с някакви си мотори? Не, няма да ви занимавам с тях, а ще ви разкажа за любовта на един мъж към неговото „конче”.

Винаги съм се питала как е възможно някой толкова много да обича някаква си вещ. Гледах недоверчиво на хора, за които е по - важно колата да е излъскана до блясък и да работи безупречно и слушайки разказите на някой, който ми говори с часове за най-прекрасния таблет, който мечтае да има лекичко се подсмихвах.
Но после чух разказа на един мъж за неговата любов - моторите...и всичко онова, което знаех или си мислех, че знам се оказа не дотам вярно.

Това, което той ми каза, това, което той и хората от неговата порода чувстват, яхайки моторите и поемайки по пътя не само ме впечатли, разтърси ме дълбоко.
Слушах неговия разказ, а думите се изливаха като най - романтичното обяснение в любов, което съм чувала и колкото повече ми разказваше, толкова повече разбирах защо веднъж докоснеш ли се до света на моторите се влюбваш безвъзвратно в тях.

Тъй като аз не мога да ви опиша чувствата, които изпитва, когато е в едно с мотора, просто ще ви предам точно неговите думи:

„Представи си горещ, зноен ден - ми каза той - качваш се на мотора и поемаш по пътя. Двигателят нежно мърка под краката ти, усещаш възбуждащи вибрации. Караш бавно, а топлия вятър гали тялото ти. Пускаш си тиха музика, лек рок, в тон с мотора...Излизаш извън града и се наслаждаваш на пейзажа, природата около теб. Наслаждаваш се с всяка фибра на тялото си и мисълта, че управляващ цялата тази мощ те изпълва напълно. Машина и човек се сливат в едно...едно сърце, един ритъм, един живот...”

Слушах го и някак си, незнайно как започнах да разбирам хората, за които няма по - голямо щастие да яхнат своя железен кон и да поемат на път. Свободата, която изпитват, радостта от това да се наслаждават на пътуването са неописуеми.

Вратата, която този мъж открехна за мен към доскоро напълно непознатия свят на моторите, ме накара да погледна с други очи. Сякаш се намирах в сладкарница и като дете исках още и още от парчетата торта, които стояха пред мен на витрината. Мъжът ми разказваше за различните модели, марки, кубици...Разказа ми за своята най - голяма любов, за своето „конче” с такава любов, копнеж и гордост, че внезапно ми стана ясно - ако има някога съревнование между жена и мотор, жената трудно ще спечели битката.



Прииска ми се да съм част от цялата тази магия, да усетя тръпката, да вкуся от свободата.

Иска ми се, освен това да науча и да ви разкажа повече за моторите и хората, за които те са най - голямата им любов.

Ето затова реших да ви занимая с моторите. За да дам старт на следващите няколко статии, в които надявам се, с компетентната помощ на моите приятели да ви запозная по - детайлно с различните марки и модели мотори.



Публикуване на коментар