Справедливост за Влади, Ники, Цвети и Иван!

1 коментара


Бях решила да не пиша за лошите неща, които се случват. Бях решила да пиша за нещата, които правят света по - хубаво място за живеене. Но съм гневна!

Гневна съм на системата, на безразличието, на безсилието...

В началото на месеца трагедия сполетя няколко плевенски семейства и аз не мога да стоя безучастна, когато няколко човешки живота приключват толкова ненадейно...когато няколко семейства само за миг остават без най-милите си същества на земята.

Гневна съм на системата, която за толкова години не успя да се справи с пияните, безотговорните по пътищата, които просто си сядат в колата и спокойно и безнаказано отнемат живот.
Две момчета ги няма на този свят вече, едно момиче се бори отчаяно за живота си.

Да помогнем на Цвети да се пребори е моят, а надявам се и вашият начин да сме ХОРА!

Цвети, борбеното малко цвете се нуждае от моята и вашата помощ!

Всеки, който не иска да гледа безучастно, може да помогне. Не  е нужно кой знае колко, за да променим нещата. Достатъчно е само да отворим сърцата си и да протегнем ръка.

Не подминавайте призивите за събиране на средства за закупуване на реанимационни легла и монитори за КАИЛ - Плевен.

Знам, че много хора вече са взели участие и помагат, кой с каквото може, но знам и че има хора, които бързат да затворят призива за помощ, за не се „натоварват” излишно.

На вас мили хора ще кажа: Ами ако това е вашето дете? Ако са вашата съпруга, съпруг, баща, майка, които се борят за живота си? Пак ли щяхте да отминете апела за помощ така безучастно?

Иска ми се да вярвам, че сме по - добри и всеки ще помогне както и с каквото може. Достатъчно е дори да споделите дарителската сметка, за да достигне до повече хора.



1 коментар: