Не са нужни думи

0 коментара


Баща ми не беше по празните приказки. Не беше и по обещанията, изречени просто, за да се дадат. Не беше по думите, беше по делата.

Никога не е обещавал на майка ми, че ще се грижи за нея. Никога не и е казвал, че цял живот ще я обича. Не и е обяснявал колко е силен, и можещ и принципен.

Баща ми просто взел ръката на майка ми, дал и сърцето си и я повел със себе си.

 Никога не и е обещавал щастлив живот, не и е свалял звезди… не беше по приказките моя старец, беше по действията.

Никога не се е оправдавал, не се е крил зад принципи, не е бягал от отговорност.

Силата на мъжа не се крепи на думите му. Един мъж може много добре да обясни колко е силен, можещ и принципен…Мъжът обаче е мъж единствено, когато за него говорят постъпките му.

Баща ми никога не обеща на майка ми лесен живот и път изпълнен с рози. Но беше до нея до последния си дъх - обичащ я с цялото си сърце, вярвайки и и подкрепяйки я.


С такъв мъж до себе си на никоя жена не са нужни думи, за да знае колко е обичана.


Публикуване на коментар