
Но да не се отклонявам от темата. Наричам се копирайтър, но не мога да кажа, че съм най-големия спец на света. Не мога да кажа и кой е единственият и най-правилен начин да се пише съдържание. Не мога и да се меря с доказалите се вече копирайтъри, а и не искам. Искам да кажа как аз подхождам към писането на текст. За мен добър текст е този, който е написан увлекателно и най-вече разбираемо. Поставям се на мястото на читателя, когато пиша. На мен като читател не ми е приятно да чета нещо, изпълнено с неразбираеми термини. Когато искам да си купя нещо или ми е необходима някаква услуга, аз искам да разбера най-бързо и лесно за какво става въпрос. Може да съм блондинка под прикритие, но искам да схвана какво примерно прави еди коя си джаджа, за да разбера ще ми върши ли работа или не. Тъкмо за това, когато пиша текст не използвам сложни думи, термини и километрични "засукани" изречения. Обяснявам на читателя как действа и защо е добър един продукт така, както го обяснявам и на себе си. Личното отношение към продукта или услугата за която пиша, също е важно ( лично) за мен. Ако не влагам лично отношение, то се усеща от читателя на мига. Веднага се вижда, че текстът е писан само за търсачките, но не и за читателя. Една лична история, вмъкната в текстa е в пъти по-интересна и ще задържи вниманието на читателите повече, отколкото половин страница описание на това колко е прекрасен продукта, за който този текст се отнася.
Уникалността – за малко да я пропусна, а тя е от много, ама много голямо значение. В никакъв случай не си позволявам волности от типа "копи пейст". Освен това е под достойнството ми да го правя, тъй като смятам, че всеки, който се нарича копирайтър и си изкарва парите с писане на текст, би трябвало да има достатъчно знания и въображение, за да може да напише текст, излязъл единствено изпод неговите ръце. Така мисля аз, един от много копирайтъри, които пишат съдържание. Дали съм права или не, това вие ще кажете.