В неделя ме обзема тиха лудост

0 коментара



И тъй като е неделя, а в неделя си почивам от писане, обикновено чета. Да, обаче колкото повече чета, толкова повече достигам до „велики умозаключения” или изпадам в тиха лудост.

Та, днес четох статия за съвременните жени и с ужас установих ( май доста късно ), че моя милост не се числи към женското съсловие.
Имах си някакви мои подозрения аз, че не съм много като жените, защото не схващам, когато ми говорят за разни турски сериали или за някой хитови романтично - лигави филми, но днес, прочитайки какви са изискванията, за да мога да се причисля към жените, вече напълно се убедих, че не съм жена и това си е.

Най - важното било жената да е мила, добра и всеопрощаваща къщовница, която се кланя едва ли не до земи на великия бог - съпруг, който си е хванала с много труд.
От голяма важност било да развива у себе си качества, като това да се раздава напълно, да може да подреди дом, да се грижи всичко в дома да е по конец и да има абсолютна вяра в доброто.

О, боже, ако не съм жена тогава какво съм???

Мамо и тате, обвинявам ви, че не сте ме научили да съм покорна. Не сте ми казали, че трябва да съм крехка, а ме научихте да се справям сама.

Ама може ли така да ме възпитате?

Ето сега, не съм никаква къщовница, дори не знам къде стоят тенджерите и тиганите, а всеки път, когато се пробвам да готвя в кухнята настава пълен хаос.
Не понасям и турски сериали и не знам какво се е случило в 1023 серия от някоя хитова сапунка.
Вижданията ми и за мъжете не са точно такива, каквито трябва да има добрата жена.

Все ми се струва, че няма как да чакам някой да ми осигури благополучието, докато аз си пиля ноктите у дома и мрънкам. Май предпочитам да се борим двамата заедно, за да постигнем това, което искаме. Нали вие ме научихте, че 1+1= 1?

Оф, за малко да забравя. Жената трябвало да бъде красива и грациозна. Сега, тук съм съгласна, че жената трябва да се грижи за външния си вид, но не съм съгласна, че трябва да обикаля по цял ден по моловете и козметичните салони, само за да изглежда прекрасно.
Е, то аз не изглеждам перфектно, защото съм мързелива, от една страна, а от другата съм се родила грозна, но не ми е много приоритет да създавам илюзията на перфектната жена.

Както казах, неделя е, а в неделя ме избива на тиха лудост. Ще ме прощавате за този тъп, не много любезен пост.



Публикуване на коментар