На баща ми, с обич!

0 коментара



Почитайте и уважавайте родителите си, докато са до вас. Дайте им обичта си, докато ги има. Не си казвайте, че имате много време, за да им благодарите, че са ви направили това, което сте. Не си казвайте, че те знаят, колко ги обичате. Не пропускайте нито един празник заедно, заради извинението, че сте на работа, заети или сте далеч и няма смисъл да се прибирате.

Аз имах най - добрия баща на света и съм щастлива, че му казах какво е за мен и колко много го обичам. Щастлива съм, че говорехме за всичко, че нямахме тайни един от друг и се разбирахме без думи.

Усещах и усещам подкрепата му винаги, когато ми е тежко или не знам на къде да поема.
Той ме научи да съм силна, независима и да се справям с всичко, което ми сервира животът.
Научи ме да вярвам в себе си, в хората и в доброто и в това да се смея над себе си.

Беше умен, забавен и щур и да живееш с него беше страшно забавление, но и отговорност.
Той ме научи да виждам зад маските, да чета между редовете и никога, ама никога да не мисля, че съм нещо повече от другите.

Заради него се влюбих в театъра, поезията, историята и пътешествията без подготовка.

 Той ми показа света и не ми спести нищо от него.

 Показа ми и добрата и лошата страна на хората, но ме научи, че никога не трябва да меря хората с моя аршин, тъй като не знам през какво са минали.

Научи ме да вярвам и да преследвам мечтите си, каквото им да ми струва това.

Научи ме да съм щедра към хората, да ценя приятелите си и да съм винаги до тях, когато имат нужда от мен.
Научи ме да не поминавам никое „Имам нужда от теб”, но ме научи, че ако някой не иска да е с мен такава, каквато съм, трябва да си тръгна и никога да не се обръщам назад, защото „ Ние сме горди хора!”.
Показа ми, че щастието не се гради върху нещастието на друг и че парите не са най - важното в живота.

Научи ме, че любовта трябва да е истинска и открита и когато хората се обичат, винаги едно+едно е равно на едно.

Доволна съм, че бях до него и му казах, колко го обичам. Доволна съм, че успях да се сбогувам.

 Почитайте и уважавайте родителите си, докато са до вас. Кажете им колко много ги обичате и колко сте им благодарни, че днес сте това, което сте благодарение на тях!

Σ 'αγαπώ μπαμπά!



Публикуване на коментар