Сок от лимон и чай от джинджифил детоксикират организма и топят килограми!

0 коментара



Всеки ден, влизайки в интернет чета за различни диети, за всяка една от които се твърди, че е супер ефикасна. Бомбастични заглавия, цитиране на имена в диетологията, споделяне на супер диетите на някоя холивудска звезда, която отслабнала едва ли не с магическа пръчка.
Не знам доколко са ефикасни и не искам да споря с никой, просто реших да споделя какво промени мен.

Зимните месеци не се чувствам особено добре, като се има предвид, че нямам много движение, а и работата ми е такава, че не предразполага към движение. По цял ден зад компютъра не се отразява добре нито на килограмите, нито на гърба, нито на очите, нито на стомаха. Започнах да се чувствам зле, с подут корем и реших да направя нещо, за да се чувствам отново добре в кожата си.

Каква диета си измислих?

Прочетох на различни места, че половин лимон в чаша топла вода сутрин, помага за детоксикацията на организма и за стопяването на килограми.

Така започна моята промяна - с половин лимон и чаша топла вода!

Никога не съм вярвала, че лимоните са чак толкова полезни, но се оказа, че пиейки сутрин по половин лимон, се чувствах от ден на ден все по - добре и изпълнена с енергия. На това отгоре и започнах да свалям килограми. Е, ако очаквате да свалите 20 кг. за една седмица няма да стане, но ако имате търпение, след време ще видите разликата.

Едновременно със сока от лимон, през деня започнах да си приготвям чай от джинджифил.
Не си падам много по пиенето на чай, но една приятелка ми каза, че чая от джинджифил бил полезен не само за здравето, но и за намаляване на килограмите, затова реших да прибавя и чая към „диетата” си.

Чая го приготвям по следния начин:

Едно не много голямо парченце корен от джинджифил го обелвам и настъргвам на ренде. Сварявам до 400 мл. вода и прецеждам. Добавям по една лъжичка мед ( чая е станал добре, ако леко ви люти, докато го пиете ).

Добре е да си приготвяте чая и да го пиете докато е топъл, но аз си приготвях малко по - голямо количество, което разделях за две чаши.
Обикновено пиех по една чаша на обед и една вечер.


Към диетата прибавих и много пресни плодове ( най - вече ябълки ), от които си хапвах през целия ден и най - вече вечер, когато съм пред телевизора.

Ами това е моята измислена диета. Не съм се ограничавала от нищо, просто започнах да не огладнявам много и странно защо, спря да ми се яде сладко.
Моите килограми не са много, и започнах диетата по - скоро да пречистя организма си и да се почувствам по-добре. А ефекта на отслабването ми дойде бонус.



Публикуване на коментар