Доминиканска република, една екзотична дестинация

0 коментара



Обичам да пътешествам, но никога не ми беше минавало през ума, че мога избера точно Доминиканската република. Не, не, още не съм била там, само дето изненадващо идеята ми хареса.

Колкото повече обмислям, толкова повече ми харесва идеята. Кой не би искал да отиде в страна, в която сезонът е един - вечно лято?

Поразрових се в интернет, за да науча малко повече за тази екзотична дестинация и ето какво открих.

Доминиканската република се намира на остров Хаити...ммм, а ако трябва да цитирам Уикипедия: „Доминиканската република заема две трети от остров Хаити, който преди време се е наричал Еспаньола”.
Столицата на Доминикана е Санто Доминго, а най – магнетичното място, което привлича милиони туристи всяка година е курортът Пунта Кана.

Доминиканската република има изключително красива природа, която може да донесе истинска наслада на сетивата. Тук могат да се видят над 8000 вида растения, като голяма част от тях виреят единствено в този район на света.

Тук се намират и най - красивите плажове в Карибския басейн...тихи, закътани лагуни, прозрачно чисти води и пухкав светложълт пясък... Да не забравяме и палмите...
Палмите, ( не знам за вас ), но аз ги свързвам с безкрайни плажове, слънце, коктейли, шезлонг и кристалночист океан...

Лично на мен ми хареса идеята да посетя Пунта Кана. Защо ли?

Ами курортът има статут на защитен район и в него е забранен всякакъв вид строителство, който може да навреди на девствената природа. Всички хотели са строени с грижа към природата и не накърняват по никакъв начин красотата на безкрайните плажове, където можеш да се уединиш, или да потърсиш нови приятели - както ти харесва на теб.

Най - много ми се прииска да отида на това райско място, за да плувам с делфините. Казват, че това изживяване е неповторимо!

Едно пътуване до Доминиканската република не е много евтино, но не е и прекалено скъпо, при положение, че това е пътешествие, което ще направя веднъж в живота си...а красивите мигове нямат цена.





Публикуване на коментар